czwartek, 15 maja 2014

Konkurs!!!

Hej dziewczęta. Mam zaszczyt zaprosić Was do konkursu! Aż przebieram nóżkami tak się z niego cieszę:] Mam nadzieje, że uczestniczyć w nim będzie chociaż 10 osób:P

Niedawno pytałam Was czy wolicie konkurs czy rozdanie ale naczytałam się, że rozdania są nielegalne więc nie kusząc losu proponuje konkursik. Temat starałam się wybrać na tyle prosty, żeby każdy mógł spróbować.

Kropki na paznokciach


Zadanie będzie polegać na wykonaniu  jednej pracy z dopiskiem na karteczce "kropkowy konkurs "z nazwa użytkownika pod którą obserwujesz mojego bloga..
np. "Kropkowy konkurs-krwawa jadzka"
 Motywem przewodnim jak się domyślacie są kropki! Nie ważne czym wykonane i jak. Kropki, kropeczki, groszki i grochy. Jest mnóstwo narzędzi do wykonania takiego mani, większość znajdziemy w domu:] 
Motywem są kropki ale pozostawiam wolną rękę Waszej wyobraźni :]

Co zrobić aby wziąć udział:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga- warunek konieczny
- super by było jeśli rozgłosiłybyście konkurs za pomocą banerów, notek, itp.- nie jest konieczne.



Regulamin:
1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jest blog krwawajadzka.blogspot.com
2. Wszystkie kosmetyki są nieużywane. 
2. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić warunek konieczny oraz przesłać samodzielnie wykonaną pracę z dopiskiem "kropkowy konkurs" z nazwą użytkownika pod którą obserwujesz bloga na adres e- mail: krwawa.jadzka@gmail.com (ilość zdjęć:max.2)
3. W treści maila proszę podać nazwę swojego bloga (jeśli prowadzisz)
4. Konkurs trwa od 15.05.2014-15.06.2014r. - wyniki zostaną ogłoszone do 25.06.2014 r. na tym blogu, wraz z opublikowaniem wysłanych prac
5. Zwycięzce wyłonie ja .
6. Zwycięzca zostanie poinformowany mailem o wygranej i poproszony o podanie danych do wysyłki
7. Uczestnik zgadza się na opublikowanie swojej pracy wraz z linkiem odsyłającym do jego bloga.
8. Koszt przesyłki nagrody ponosi organizator. Wysyłka tylko do Polski.
9. Uczestnik zgadza się na warunki regulaminu.
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
11. W konkursie musi wziąć udział min. 10 osób. 


Apeluję do łowców konkursów- jeśli po zakończeniu masz zamiar ulotnić się z tego bloga to już teraz odradzam brania w nim udziału. 
Dezerterzy lądują na czarnej liście, której nie zawaham się opublikować ku przestrodze!

Czas na nagrodę:





Biovax maska keratyna i jedwab
AA krem łagodzący 
AA eco krem odżywczy
Rival de Loop maska nawilżająca


Ozdoby do paznokci
Lakier delia (miętowo turkusowa baza, w ktorej zatopione są piegi, itp)
Bell ladycode
Lovely love summer żółtek
Lovely love summer pomarańczka
Essence 101 dalmations


Kolastyna krem do rąk odżywczy
Bielenda masło do ciała arbuz
Joko tusz do rzęs
Avon citrus burst żel pod prysznic
Along game Betty balsam rozświetlający


Jeśli wygra jedna z moich top komentatorek dorzucę coś jeszcze:]


ZAPRASZAM DO ZABAWY

34 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Patt
    dodałam baner z infomracją o rozdaniu na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:] Cieszę się ogromne. Życzę inwencji twórczej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super konkurs :) możliwe,że wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. będę brała udział! ale wieczorem się tym zajmę jak będę w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, mamy czas:] Super, że ktoś się zgłasza:]

      Usuń
  5. co tam sesja i 11 egzaminów ;D też spróbuję coś zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, i to mi się podoba! Liczyłam na to, że weźmiesz udział:]

      Usuń
    2. oficjalnie się zgłaszam ;D
      banerek jest już na blogu ;)

      Usuń
  6. Już mam pomysł ! ;D Niech no mi tylko paznokcie odrosną ;D Fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Fajny pomysł z tematem konkursu, rzecz jasna :D

      Usuń
    2. Zrozumiałam przekaz:] Niech rosną szybko!

      Usuń
    3. Praca wysłana! :) I umieściłam baner na blogu :)

      Usuń
  7. kropki to jedyne co potrafię zrobić na paznokciach więc wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako:Z miłości do paznokci.
    Dodałam baner z informacją o konkursie na pasku bocznym bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jesteście wielkie:] W sensie, że wyjątkowe a nie gabaryty:P

      Usuń
    2. No..przydałoby się zrzucić kilka kilo :) Mam pytanie odnośnie konkursu..czy na manicure muszą być tylko kropki czy można wkomponować też coś innego? Bo mam ogrom pomysłów i nie potrafię wybrać :(

      Usuń
  9. Jak najbardziej mozna wkomponować co się chce:] Nie muszą być same kropki na palcach:] wolna ręka, wystarczy że zobaczę choćby dwie kropki żeby uznać, że jest w temacie konkursu:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok.postaram się coś fajnego wykombinować :)

      Usuń
  10. Zgłaszam się:0
    Obserwuje jako Roma Świerczek
    A baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Baner wstawiony, kropki na paznokciach przypominają kropki,więc zgłaszam się:)!
    Obserwuję jako: Piątek
    Baner: http://relaksprzypiatku.blogspot.com
    e-mail: relaksprzypiatku@gmail.com
    I już wysyłam maila ze zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobienie gotowe! Co prawda zdjęcia będę mogła ogrnąć dopiero po piątkowym egzaminie, więc mail będzie dopiero w weekend. Tymczasem obserwuję jako theCieniu i wrzucę info o konkursie na blogowego facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam maila z domeny wp.pl, mam nadzieję, że zgłoszenie dotarło :)

      Usuń
  13. Praca wysłana :)
    obserwuję bloga jako Margaret Nail Art
    link do mojego bloga i do baneru na pasku bocznym - http://nailartbymargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracę wysłałam, mam nadzieję, że doszła :)
    Obserwuję jako tina23232
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/KobieceSzalenstwa/posts/331984563615777

    OdpowiedzUsuń
  15. praca wysłana
    obserwuję jako: MMMaloka
    baner na moim blogu: www.lakierkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :) Pracę za chwilkę wyślę, obserwuję jako Doomisia♥, a baner tutaj:
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że tak późno tutaj doatarła ;/
    Ale zostaje, bo mi sie podoba . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zostajesz. A co do konkursu to obiecuję, że jeszcze jakiś zrobie:]

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...