poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Niech mnie ktoś powstrzyma!!!

O mamusiu, sierpień dopiero się zaczął a ja już mam nowe sierpniowe zakupy. To jeszcze nic! O zgrozo, wczoraj zauważyłam, że zrobiły mi się rozstępy na pośladkach, wyglądają jakbym usiadła na widły! Co robić?! Jeszcze miesiąc do porodu a tu takie hece na czterech literach. Siadam więc na internet i szukam co polecacie na to świństwo ale złotego środka brak, niestety. Przez przypadek znalazłam skarbnicę kosmetyczną... paatal.pl, zainteresował mnie tamtejszy olejek na rozstępy, planuje zakupić, no ale czy opłaca się brać jedną rzecz i płacić za przesyłkę?! No oczywiście, że nie. Jako kobieta inteligentna postanowiłam przejrzeć resztę produktów i tak teraz patrzę na te 15 zakładek pootwieranych z tym co bym zamówiła:/ Grzech nie kupić bo niektóre rzeczy są za psie pieniądze. Zakup tłumaczę też tym, że dla pocieszenia za rozstępy powinnam sobie coś kupić, poprawić humor...Poza tym, miałam urodziny i coś mi się należy z tytułu noszenia potomstwa w sobie:]  Jak tylko powalczę z moim sumieniem i złożę zamówienie to dam znać co wybrałam:]

Robił ktoś z Was zakupy na tej stronie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...