poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zakupy na PaaTal

Paczuszka dotarła cała i zdrowa. Wszystko elegancko zapakowane w strzelającą folię:] Produktów było dość dużo, bo za 140zł ale pokażę Wam tylko mój nabytek bo to jestem w stanie później zrecenzować.

Ps. Gratisów nie było :P



I po kolei:


  • Henna Wax Treatment z olejem z pszenicy, już nie mogę doczekać się efektów. Niestety czekają na mnie jeszcze dwie maski do zużycia :/ Kosztowała mnie 8 zł za 530 ml więc myślę, że ubiłam dobry interes.





  • Kofeinowy roll on pod oczy, 14 ml za 5 zł. Zakup z ciekawości, co "toto" może mi zaoferować:]

  • Pomadka Astor nr 260. Piękny, transparentny róż, podobno z witaminami. Koszt- 6 zł


  • Pumeks BaByliss, zapowiada się solidnie, cena 2.50zł

  • Zielona kredka Astor za całe 3zł - Glam Green 094.Mam już fioletowo-niebieską (Glam Purple 096) i jestem zadowolona. Nie umieściłam na foto zbiorczym bo zapomniałam o niej:]

  • I woda toaletowa dla mojego K, żeby nie darł pyska, że tylko sobie kupuje:] Lamborghini 50ml za 12 zł.

Gdyby ktoś był zainteresowany zakupami, zapraszam tutaj

2 komentarze:

  1. mam podobną maskę Wax, choć nieco inną... Ostatnio widziałam na paatal'u moją... Czaję się na większe zakupy w tym sklepie, kto to widział takie ceny... :D

    ps = nominowałam Cię do LBA :)

    http://ank13pietro.wordpress.com/2013/08/28/nominacja-do-liebster-blog-award-po-raz-drugi-p/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, że jeszcze jest jakaś zielona wersja. Tak po prawdzie to wzięłam tę bo była tańsza:P
    Ps. Ogroooomnie dziękuję za nominację. Zawsze to jakiś krok na przód.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...