poniedziałek, 2 września 2013

Niktoś od Oriflame

W związku z tym, że kończę ten produkt uznałam, że mam podstawy aby go zrecenzować.
Mowa o odżywce do włosów farbowanych z borówką i słonecznikiem od Oriflame.


Seria Nature Secrets faktycznie jest sekretna, natura chowa się przed nami jak tylko może:]
Sama odżywka nie jest najgorsza jednak nie urzekła mnie na tyle abym miała do niej wracać.
Kupimy ją w promocji za ok. 8zł, standardowo 250ml. Po otwarciu ważna przez rok.

Po otwarciu lekko fioletowa breja, która o dziwo, nie zostaje na ściankach opakowania. Ładnie cała spływa w dół, co widać na zdjęciach, przez co nie tracimy produktu i nie musimy go rozcinać. Za to ogromny plus. Do tego opakowanie pozwala postawić się "na głowie".

Jak już jesteśmy przy opakowaniu...Tuba bardzo praktyczna, widzimy zużycie, otwór idealnie pozwala dozować tyle ile chcemy, nie wyciśniemy produktu więcej niż zamierzaliśmy. Otwarcie nie należy do najgorszych, uważam to opakowanie za jedno z wygodniejszych mimo, że nie wyglądało na takie w początkowej fazie.


















Przejdźmy więc do samej odżywki.
Zapach, ładny aczkolwiek borówki czy słonecznika nie czuję, należy do tych chemiczno- owocowych przebierańców. Niestety nie utrzymuje się na włosach. W konsystencji nie jest gęsta, dobrze się rozprowadza na włosach.


Odżywka nie obciąża włosów, producent proponuje trzymać ją przez 3 minuty i spłukać, co też czyniłam. Problemu ze spłukaniem nie zauważyłam. Nie bardzo wiem jakie miała zadanie do spełnienia ta odżywka...ale ostatecznie radziła sobie z puszeniem, wygładzała włosy i ułatwiała ich rozczesanie po umyciu. Czyli pospoliciak, jak dla mnie niktoś  właśnie. Szkody nie zrobiła, ot , po prostu taka żeby zużyć i zapomnieć. A zużywała się też dość szybko.

Skład:


Ps. dla zainteresowanych: postanowiłam, że stworzę osobną kartę, w której opiszę składniki używane w kosmetykach. Sama czasem szukałam informacji więc dlaczego by nie mieć tego pod ręką? Oczywiście, biblioteka takich składników będzie rosła w miarę jedzenia, więc troszkę to potrwa:] Ale obiecuję ją aktualizować w miarę szybko  i często. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...