niedziela, 6 października 2013

Zachwyt- Glamour

W końcu! Zaraz po przyjściu do domu ze szpitala zapragnęłam pomalować  paznokcie. Kto to widział taką dużą przerwę robić:] Miałam okazję odwiedzić Netto a tam niespodziewajka! Lakiery Glamour. Uwielbiam je a te co kupiłam pobiły wszystko. Nie dość, że kosztują 3zł za sztukę to jeszcze te egzemplarze pokrywają paznokieć przy jednej warstwie! pokażcie mi lepszy lakier w tej cenie to może zmienię opinię o tych. Podejrzewam, że te o ciemniejszych kolorach będą lepiej kryć aniżeli te jaśniejsze. Jeśli chodzi o utrzymywanie się na paznokciach to spokojnie zdąży nam się znudzić zanim się zetrze:]
Kupiłam dwa lakiery jednak teraz pokażę jeden z nich na paznokciach bo drugiego nie zdążyłam uchwycić na aparacie:]


Dziś na zdjęciach ten po lewicy.
Nigdy nie lubiłam się w shimmerowych lakierach jednak coś mnie naszło i zaczęły mi się podobać...
Ten po lewej, nie wiem jak opisać kolor...Mnie się kojarzy z cieniem rzucanym przez dużą rybę w wodzie karaibskiego morza :] Z dodatkiem shimmera. A na paznokciach prezentuje się następująco, zaznaczam, że to jest jedna warstwa, która w zupełności wystarcza:






Glamour podniósł poprzeczkę jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości wśród lakierów, ja jestem urzeknięta ich propozycją.

A Wam jak się podoba?

1 komentarz:

  1. piękny kolor ;) uwielbiam odcienie niebieskiego :D koniecznie pokaż ten drugi na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...