wtorek, 3 grudnia 2013

Zakupy listopada

Przyznam skromnie, że zaszalałam.... za to grudzień zapowiada się biednie. Skupię się teraz na zużywaniu tego wszystkiego :)

Oprócz zakupów typu ShinyBox, o którym pisałam tutaj....


Zakupów Rossmannowskich, o których trochę tu...


poczyniłam też inne zakupy, rozłożone na raty. Jedna rzecz tu, druga tam i się uzbierałoooo!


Bliżej poznane wyglądają tak:
1. Listerine płyn do płukania ust- nie zawiera alkoholu i jest łagodny, inne sprawiały, że wręcz drętwiał mi język i przez kolejnych kilka godzin nie czułam smaku potraw:)













2. Scrub do Ciała Avon wanilia- nie jestem pewna czy już o nim nie pisałam:)














3. Maszynki do golenia Bic Pure Lady- już gdzieś pisałam, że uważam je za bardzo dobre w swojej cenie. Za 4 sztuki 6 zł w Realu.















4. Płatki kosmetyczne Tip- W realu za 2 zł, ciekawa jestem jak się będą miały w porównaniu z tymi z Biedronki.















5. Celia mleczko do demakijażu z kolagenem- kończę mleczko z Evy i to jest jego następca. Nie mogę się doczekać jego próbowania :p














6. Lovely eyeliner granat- naczytałam się dobrych opinii i się skusiłam:]















7. Miss Sporty błyszczyk- zakupiłam dla siostry tak samo jak lakier poniżej.











8. Topper Essence
















9. Lakier Lovely Dark Shine- kupiony z ciekawości, ponoć świeci w ciemności.


10. Piaskowy wibo granat














11.Wibo New trend nr 181
















12. Lovely Classic nr 33















13. Lovely Blink Blink nr 2






















A jak wyglądają Wasze zbrodnie na portfelu? :]




3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...