wtorek, 7 stycznia 2014

Ziaja, Krem do rąk i stóp głęboko odżywczy

Ostatnio wzięło mnie na wykańczanie mazideł do stóp. Ten krem pamiętam, że kupiłam siostrze ale nie mogłam się powstrzymać i otworzyłam tę puszkę Pandory:] Zapach mnie urzekł i tak już kremik został ze mną, bo przecież otwartego nie będę dawać...

Ziaja krem do stóp i dłoni


Aspekt techniczny:
Słoiczek mieści 50 ml gęstego kremu o bardzo przyjemnym zapachu. Krem ma barwę idealnie białą. Opakowanie bardzo wygodne w używaniu jak i solidne. Dziwi mnie, że pojemność taka mała bo zazwyczaj kremy do stóp mają 75 ml. 


W teorii:
Krem zawiera olej z oliwek, olej słonecznikowy oraz olejek z trawy cytrynowej. Zapobiega pękaniu oraz nadmiernemu rogowaceniu naskórka. Doskonale zmiękcza, przywraca skórze gładkość i elastyczność. Polecany również dla diabetyków. 

W praktyce:
Pokładałam nadzieję w tym kremie jak tylko zobaczyłam jego konsystencję. Taki kombajn MUSI PRZECIEŻ DZIAŁAĆ! Wcierałam i wcierałam konsekwentnie a on równie konsekwentnie nie chciał się wchłaniać. Ja nie wiem czy jest zbyt treściwy i nie chce przeniknąć przez mój papier ścierny na stopach czy co? Co wieczór smarowanko i każdego ranka jeszcze kleiły mi się stopy. Przy każdym wieczornym smarowaniu stopy znów szorstkie tak jakbym na nie nic nie nakładała wcześniej. Robota głupiego:/ Krem nie należy do wydajnych to i skończyć się kiedyś musiał. 

Czy go mogę polecić? Jasne, że tak. Wszystkiego trzeba w życiu spróbować i wcale nie jest powiedziane, że co jednego grzeje innego nie będzie ziębić.  Nawet jestem ciekawa jak sprawował się na innych stopach, być może moje są pancerne:]

Pod mikroskopem:
Skład: Petrolatum, Aqua, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Ceresin, Lanolin Alcohol, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Amyl Cinnamal, Citric Acid. 

Cena: ok. 5zł/50 ml


Czekam więc na Wasze opinie !!!



6 komentarzy:

  1. na moich stopach robil to samo i trafil do kosza, ale bardzo chwala sobie moje stopy kremiki z Eveline!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Ziajkę więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ziaję ale nie wiem czy nie jest to toksyczna znajomość:] Chyba staram się ich na siłę polubić bo tak na prawdę to tylko parę kosmetyków mi pasuję z ich oferty.

      Usuń
  3. Miałam kiedyś krem do stóp ziaji i też się nie wchłaniał chociaż miał lekką konsystencję. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go kiedyś miałam, okropieństwo...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...