niedziela, 23 marca 2014

Kolejne pościelowe mani

Kwiatków, pasków, kropków nigdy dość:] Różyczki zawsze wyglądają pięknie, w każdej kolorystycznej wersji. Tak się chciałam szybko pochwalić nowym mani, że chwyciłam aparat i porobiłam zdjęcia....Niestety dopiero później zauważyłam, że nie umyłam skórek...moja wina, moja wina. Mimo wszystko mam nadzieję, że całość (to co jest na paznokciach a nie poza:) bardzo się Wam spodoba. Co tu się więcej rozpisywać...oglądajcie!





















Jest moc? :]


8 komentarzy:

  1. jest ;D świetne połączenie - zgadzam się; różyczki zawsze świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pościelowe kwiatowe wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też! Kolory można łączyć dowolnie więc mamy zawsze troszkę inny mani:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba:) różyczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jest moc! Piękne, uwielbiam różyczki na paznokciach i nigdy mi się nie znudzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, lubię wzorki w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...